• Kulleriga kojuvedu Tallinna linna piires 6 € või tule ise järele.
  • Püsivalt soodsad hinnad! Alati värsked tooted! Igale maitsele midagi! Üle 10 000 toote!
  • Kiire ostuprotsess. Ostes kuni 14:00, tarne kulleriga järgmisel tööpäeval. Tarned Omniva pakiautomaati 2-3 tööpäeva!
  • Kulleriga kojuvedu Tallinna linna piires 6 € või tule ise järele.
  • Püsivalt soodsad hinnad! Alati värsked tooted! Igale maitsele midagi! Üle 10 000 toote!
  • Kiire ostuprotsess. Ostes kuni 14:00, tarne kulleriga järgmisel tööpäeval. Tarned Omniva pakiautomaati 2-3 tööpäeva!

Müügitingimused

Ostlemine

Mega Turg e-poes saab ostelda kliendina sisselogides või anonüümse külalisena. 

Kliendiks registreerumine

Mega Turg e-poe kasutajaks registreerimiseks toimub e-poe veebilehel ja selleks on vajalik täita kohustuslikud andmeväljad, mis on märgitud tärnikesega. Registreerimise õnnestumise kohta ja konto aktiveerimise kohta saadetakse kliendile e-kiri, kus on link millele klikates konto aktiveeritakse.

Kaupade leidmine ja ostukorvi lisamine/eemaldamine

Leidke vasakul asuvast tootepuust sobiv tootekategooria ning klikkige sellele. Vastav kategooria avaneb koos oma alamkategooriatega ning Te näete kõiki selle kategooria tooteid. Valige mitu toodet korraga lehel näha soovite ja mille järgi neid järjestatakse. Sihitud otsingu tegemiseks on abiks otsinguaken kuhu sisestage/trükkige soovitud toote nimi kaubamärk vms identifitseeriv sõnaühendus. Kui leidsite sobiva toote vajutage nupul „OSTA”. Seejärel saate jätkata teiste toodete valimist või alustada ostukorvis ostu vormistamist. Kui soovite tootega lähemalt tutvuda, klikkige tootepildile ning avaneb tooteleht, kus on kirjas toote detailsem info. NB! mõningate toodete puhul (sh puu- ja köögiviljade kategoorias) võib toote foto e-poes olla illustreeriv. Kaalutoodete sh puu- ja köögiviljade koguste valikul tuleb silmas pidada, et koguselised väärtused on e-poes toodud kilogrammides.

Ostukorvi ülevaatamine ja koguste korrigeerimine

Ostukorvi lisatud toodete vaatamiseks klikkige lehe parempoolses ülemises nurgas lingil „OSTUKORV”. Toodete koguste muutmiseks saate kasutada + ja - nuppe. Kui soovite toodet ostukorvist eemaldada klikkige tooterea alguses olevale ristikesele. Kui soovite ostmist jätkata, vajutage lingil „MEGA TURG". Kui soovite teenindajale või kullerile jätta täpsustavat infot nt. komplekteerimise või kauba tarnimise osas, kirjutage info vaba tekstina ostukorvi all olevasse „TEADE POELE“ lahtrisse. Kui olete ostukorvi sisuga rahul, saate tellimuse esitada klikkides nupule „VORMISTA OST”.

Maksmine

Mega Turg e-post tellitud toodete eest saate tasuda pangalingi kaudu (LHV, Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, COOP Pank). Kui olete internetipangas makse sooritanud, vajutage kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”. Vastasel korral võib juhtuda, et info makse õnnestumise kohta ei jõua meieni ning Teie tellimuse täitmine viibib asjatult. Tutvuge kindlasti  Mega Turg e-poe müügitingimustega ja märkige linnukene kastikesse, et olete nendega tutvunud ja nõustute nendega. Makse teostamine toimub väljaspool Mega Turg e-poe keskkonda vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. Mega Turg e-poel puudub igasugune ligipääs kliendi panga- ja krediitkaardi andmetele. Pärast makse edukat sooritamist saadetakse teile e-kiri, kus on muuhulgas veebilink kust saate jälgida oma ostu menetlemise protsessi.

Kohaletoimetamine

E-N kuni kl 14:00 tellitud/tasutud tellimused täidetakse järgmisel tööpäeval alates 14:00 kuni 20:00, hilisemad tellimused täidetakse ülejärgmisel tööpäeval alates 14:00 kuni 20:00. Soovi korral saate valida ka hilisema tarnepäeva. R-P esitatud tellimused täidetakse teisipäeval alates 14:00 kuni 20:00. Kauba väljastamine ja kohaletoimetamine toimub E-R alates kl 14:00 kuni 20:00 va riiklikel pühadel. Pärast ostukorvi komplekteerimist ja enne maksmist valib klient talle sobiva tarneviisis päeva ja tunniajase kellaaja vahemiku, va Omniva pakiautommadi teenuse puhul. Pakiautomaati tellitud kaubad toimetab Omniva kliendi poolt valitud pakiautomaati üldjuhul 2-3 tööpäeva jooksul alates tellimise kuupäevast. Valides Bolt kulleri saadab kuller kliendi telefonile sõnumi kui kuller asus kliendi poolt toodud aadressile teele.Tarneviisid on:

- Bolt kulleriga kohalevedu Tallinnas, Viimsi, Peetri, Laagri (vt tellimisel detailsemalt kaarti)

- Omniva pakiautomaati (ainult kauasäilivad ja tavatemperatuursed toiduained ning tarbekaubad, välja arvatud klaasist ja klaastaaras tooted; max kaal 20kg)

- tulen ise järele Mega Turg e-poe väljastuspunkti

Tellimuste käsitlemine

Alustame teie tellimuse täitmist koheselt, kui olete tellimuse eest tasunud. Toodete komplekteerimine algab soovitud kauba kättesaamise päeval, ligikaudu 3h enne kauba soovitud kättesamise aega. Pärast ostu sooritamist ja selle eest tasumist saadame teile koheselt e-kirjaga teate tellimuse kättesaamisest. Kui Te e-posti teel teadet ei saa, helistage lisainfo saamiseks telefonil 56 22 8676. MegaTurg e-poe klienditeenindus töötab E-R 10:00-16:30. Pärast tellimuse komplekteerimist kui valisite tarneviisiks "Tulen ise järele", helistame Teile kui teie poolt tellitud kaubad on komplekteeritud. Kui valisite "Bolt kuller" siis saadab kuller Teile SMS kui Teie kaubad on autos, kohalejõudes kuller helistab Teile. Saate ise mugavalt jälgida oma tellimuse täitmise protsessi klikates lingile, mille oleme Teile saatnud e-posti teel koos tellimuse kinnitusega. Kui arve-saatelehel esineb vigu, nt mittesoovitud kaubad, valed kogused, jne võtke palun kohe meie klienditeenindusega ühendust tellimused@megaturg.ee või helistage telefonil 56 22 8676 (E-R 10:00-16:30). Juhul kui te pole oma tellimusele järele tulnud soovitud päevale järgneva 3 tööpäeva jooksul ja kui tellimus sisaldab kiiresti riknevaid tooteid annetame need tooted Tallinna toidupangale. Tellimuse kättesaamisel on kliendil koheselt kohustus kontrollida toodete vastavust arve-saatelehele. Mittevastavad tooted (nt rikutud/praak tooted, mittetellitud tooted, sobimatud asendustooted jms) märgitakse arve-saatelehele, mis jääb kullerile, või teavitatakse e-kirja teel müüja klienditeenindust. Kui toodete kontrollimisel ilmneb, et toodete hulgas on mitte tellitud, defektseid, katkises pakendis tooteid, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust. Tellimuse kättesaamisel kulleriga tuleb vastuvõtmisel avastatud puudustega ja mittetellitud tooted koheselt tagastada kullerile. Toodete kahjustumise või kadumise risk läheb üle kliendile kättesaamisest.

Toodete tagastamine

Tooteid saate tagastada Mega Turg e-poe väljastuspunkti 14 kalendripäeva jooksul toodete kättesaamisest. Tagastamiseks on vajalik saata meile e-kiri koos arve-saatelehega, kus on toodud tagastatav toode. Tagastamise avaldust on võimalik täita ka Mega Turg e-poe väljastuspunktis kohapealVastavalt võlaõigusseadusele ei kehti taganemisõigus toodetele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada, sealhulgas: tooted, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel (nt pesu jms); avatud pakendiga kosmeetika ja parfüümid; jahutatud ja külmutatud tooted ning kiiresti riknevad (s.t märgistusega „Kõlblik kuni …“) tooted; tooted, mis oma olemuse tõttu segatakse või ühendatakse pärast üleandmist muu asjaga selliselt, et neid ei saa enam teineteisest eraldada. 

Tagastamisele kuuluva toote seisukorra halvenemisel vastutab klient toote kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on toodet kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peab klient kasutama toodet üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha. Tagasimaksed, mida müüja teostab vastavalt käesolevatele tingimustele, tehakse 7 tööpäeva jooksul alates tellimuses kindlaks määratud üleandmise kuupäevast. Tagasimaksed tehakse kliendi samale arvelduskontole, millelt tellimuse eest tasuti. Juhul, kui klient on lepingust taganenud, tagastab müüja kliendile tellimuse maksumuse koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 7 kalendripäeva jooksul alates kliendi taganemisavalduse kättesaamisest. Müüja võib tagasimakse tegemisest keelduda seni, kuni klient on tooted tagastanud või esitanud tõendi, et ta on tooted tagasi saatnud. Tagastada saab tooteid, mis on kasutamata, rikkumata ning originaalpakendis. Tubaka- ja alkohooseid tooteid ei saa tagastada. Toodete tagastamisega seonduvad kulud kannab klient.